En ny vän kanske? forts.

Maria. Jag är ledsen att mitt svar dröjt. Det beror på att jag inte vetat vad jag ska skriva. Den fest som var i helgen hade tyvärr inte så mycket med P att göra. Han var visserligen där, men enligt samstämmiga vittnesmål satt han mest för sig själv. Detaljerna i historierna om vad han gjorde under kvällen är inte samstämmiga. Någon sa att han halsade en flaska Brunello de Montalcino och sedan kräktes. Någon annan sa att det var en flaska tjeckisk rom som gjorde honom berusad. Slående är dock att ingen (och jag har varit i kontakt med de flesta) av de som var på festen i efterhand kunde dra sig till minnes att de pratat med honom. Ingen såg honom hellar prata med någon annan. Så ensam är han. Jag är glad att du inte behövde se detta. Faktum kvarstår dock. Han behöver sällskap, nu mer än nånsin. Problemet är bara för tillfället att han under veckan är ute ur Malmö. Jag tror han är tillbaka redan till helgen. Men jag vet inte. Jag hoppas att vi kan höras vidare i saken under veckan. Må väl.

Kommentarer:
Postat av: A

Underbart! Kanske kan denne lonesome rider dra ditt fokus tillbaka till Alnarp? Skit i the game, efter wiklander kommer du få ligga så det står härliga till. Jag funderar även på sms-stopp som straff för att du visar mina sms om max för max.
Fy mary, inte lady.

2006-08-07 @ 16:42:43
Postat av: M

Jag sitter och svettas över Wiklander. Mer eggande läsning får man leta efter.

2006-08-08 @ 14:13:14
Postat av: m

Jag märker att du har gjort verklighet av ditt hot. Vad krävs för att reparera skadan? No more grushög?

2006-08-08 @ 14:15:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits