teknik

flum


Kommentarer:
Postat av: antz

den här bilden gjorde mig väldigt glad. tack.

Postat av: milli

halla, vad ar det for brudar du hanger med? ta ditt pick och pack och stuffa dig over till mig. de verkar ha daligt inflytande pa dig, du ser lite slirig ut mary. mycket fest och lite stud?
jag ska ha prov nu och det vill jag inte men ikvall ska jag se flores rotas och jag har skrivit kort till dig. det lar komma inom snar framtid.
nu ska jag rulla upp till min skolsal for att satta tanderna i verb och annt vi alskar. halsa dina vanner och ta det lilla lugna med spriten. jag vill inte behova satta dig pa rehab da jag intar sverige med hull och ha. alskar dig!

2005-11-02 @ 13:27:36
Postat av: antz

jag vill se stavbilder på din blogg!

2005-11-07 @ 16:23:39
URL: http://antz.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits