fredag på hälsans hus

                                                     skratt-charlotte

Är Du redo att få in både skratt och växande i Ditt liv?

  Du riskerar att förändras...!
 
Min mission i livet är att vara bro mellan människan och Gud, Livskraften, Världsalltet, Skaparkraften; kalla det vad du vill.

Min väg är skrattets, glädjens och kärlekens väg.

Når vi skrattar tillsammans med full närvaro kommer vi i kontakt med själen och den villkorslösa kärleken inom oss. Den kontakten förändrar!

Kommentarer:
Postat av: Hamlet

Gudars... Vilken bild!

Postat av: antz

åh herregud...

2005-10-03 @ 19:26:33
URL: http://antz.blogg.se
Postat av: Tom

Precis som ovanstående så är jag alldeles mållös, trots att jag sett det med egna ögon. Min morgon har varit äventyrlig, och jag har därför skrivit det första inlägget på min blogg. Förhoppningsvis så blir den lite fylligare inom kort.

2005-10-04 @ 09:14:56
URL: http://www.tummenupp.blogspot.com
Postat av: Anonym

Äntligen! Bra jobbat Tom! Tyvärr kan man inte kommentera på din blogg. Skitbra namn!

2005-10-04 @ 16:46:19
Postat av: robbi

shit du verkar ju vara hel mysig

2005-12-06 @ 23:31:30
Postat av: robbi

shit du verkar ju vara hel mysig

2005-12-06 @ 23:32:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits