Vardagslyx

växt

läsk på jobbet

Kommentarer:
Postat av: antz

på mitt förra (snart förr-förra jobb) fick man gratis läsk. så det så!

nu kan man läsa om Manchester på min blogg.

Postat av: mynta

Sötnos, jag eftersöker en mer utförlig födelsedagslista.
Passa på medans jag fortfarande har ett jobb.
Bråkade med Dj Mandez igår(han är lärarepå mitt jobb) kallade honom för lilla raring.Antingen ryker väl jobbet eller livet...Vet du vilken färg jag bör ha på bandanan, kanske kan jag undgå det sistnämda?

2005-11-17 @ 10:14:35
Postat av: antz

woohoo! jag har fått en massa Tommy february6-videor av en snäll farbror. du måste komma och kolla på dem snart! de är grejen!

2005-11-18 @ 16:26:39
URL: http://antz.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits