birthday cat

birthday cat

Ska vi bjuda Vivi och Gitti på inflyttningsfesten?

Kommentarer:
Postat av: Anna

News from the underworld: Tja. Livet gott? Har ar det bara bra. Sitter och spanar pa vykort till dig o ganget. Tanker ligga lagt nar jag kommer hem sa att du hinner fa kortet forst. Tankte kopa ett med nakna damer pa, men vagade inte, hoppas att det ar ok. I ovrigt ska det val bli hyfsat trevligt att komma hem. Happy new year!

2005-12-31 @ 20:09:01
Postat av: Anna

Jomen forresten. Man har 30 ynka minuter pa sig, och vad gor man? Kollar pa lafs. Kan nagon ta pa sig att fixa mig ett liv nar jag kommer hem? God jul.

2005-12-31 @ 20:16:28
Postat av: Anonym

Yeah, lafs är tillbaka. Det är fantastiskt. I detta nu sitter jag i en mexitegelvilla i hägersten och önskar att jag inte hade druckit två gurkdrinkar.
Alla här har partyhatt och prata norrländska.
Anna, I miss you, det går för tusan inte att sms:a till dig längre. Det är bedrövligt. Jag och minimin ska snart flytta ihop. Du måste komma och hänga då. Jag bjussar på sherry och bridgeblandning.
kyss

2005-12-31 @ 20:47:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits