Ny inspiration - En härlig dag för kvinnor i arbetslivet!

Girls! Detta måste vi gå på! Ur informationsfoldern: "En toppendag fylld av kunskap, energi och skratt. Sju briljanta inspiratörer, lättlunch, frukt, kaffe, presenter och överraskningar. 1595 kr per person." ... "Bered dig på en djupsinnig och humoristisk resa där klokskaperna håller i ratten - men skrattet står på gaspedalen!" Dessutom kommer Ernst Kirchsteiger "En mysig nallebjörn men samtidigt en modig yrkesman." Slagthuset 23 november kl 10-16.

Kommentarer:
Postat av: A

Du glömde: "Ta med egen handduk att sitta på."

2006-08-10 @ 16:29:10
Postat av: bizzan

Men Lena Frisk då ? Varför kommer inte hon? Eller är hon så självskriven att hon inte längre nämns i program av den här typen?

Postat av: Anonym

imorgon börjar mitt nya svenssonliv. mindre dekadens, mer yoga. min lever! långa skogspromenader, studiecrikel och bubbelbad. är du med eller är inte?

2006-08-13 @ 22:31:09
Postat av: Anna

Sitter framför CSNs bidragssimulering och bölar. Mest för att jag inte fattar nånting, och lite för att jag blir blåst hur jag än gör. Det blir nog en snabbträff imorgon, jag har svårt att klara mig utan dig mycket längre.
OBS vårt möte kommer inte att innehålla vare sprit eller äventyr. Bara vardag.
Bye bye

2006-08-15 @ 23:38:26
Postat av: antz

det där verkar ju jättekul! något annat som är kul är att You say party! We say die! spelar på mölleplatsen klockan 17 på lördag. gör dig själv en tjänst: kom och SE DEM!

2006-08-16 @ 10:48:07
URL: http://antz.blogg.se
Postat av: m

Anty: Det blir ingen festival för min del. Jag ska sitta hemma vid köksbänken och vänta ut eländet.

Lillan: I love vardag. Miss you

2006-08-18 @ 11:36:29
Postat av: antz

fullt förståeligt. några bra band till trots är ju malmöfestivalen ändå till största delen langosförsäljare och överförfriskade medelålders herrrar med bar överkropp.

2006-08-18 @ 12:41:23
URL: http://antz.blogg.se
Postat av: Tom

Är det någon som vet var på festivalen man köper T-shirts med roliga tryck? Helst vill jag ha en sån där nedbajsad keps som det står "Jävla måsar!" på.

2006-08-19 @ 12:58:33
Postat av: M

Det lär vara här i krokarna. Jag har sett tre på en dag. En tant på burger king med king size-meal och tröja med "jag är tjock men jag kan banta..." fortsättningen doldes av en valk. En tonårig gothtjej med "jag är inte dum, jag tänker långsamt". Och eh, ja. Jag har visst glömt den sista. Ge dig ut på jakt och rapportera hur det går. Själv vågar jag inte lämna huset.

2006-08-19 @ 18:17:30
Postat av: antz

kan man köpa en sån där indiantröja med fjädrar också? eller är de reserverade för kiviks marknad? och sitter fjädrarna kvar efter man tvättat den?

2006-08-19 @ 19:15:50
URL: http://antz.blogg.se
Postat av: Pidda

Osäkert ställe att besöka.

2006-11-01 @ 01:53:21
URL: http://slagthuset.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits