hej moses,

Aftis har inte kommit än och klockan är tio. Alla drar och sliter i mig och säger: var är aftis, ge mig aftis. Nu ringde Patrik från pex och sa att bilarna från växjö inte har kommit än. Det lär dröja innan jag har tidningen här. Tjejerna på vaktmästeriet kommer att gå under av klick-abstinens. Det är inte så mycket kvar av den smöriga kakan som jag bakade igår. Dyberg och Jeanette terrade mig när jag dök upp. De ville ha två kakor, helst med glasyr. Jeanette sa att jag skulle gå hem och baka en ny. Hon kommer att bli grinig när hon upptäcker att jag har ätit upp det mesta av den enda kakan jag har med mig. Niklas får ta firmabilen och sticka till ambrosia på östra förstadsgatan och köpa en lyxbakad vetelängd istället. Nu ska jag gå till containern och dumpa brevkorgar.

Kommentarer:
Postat av: Prins Hamlet

Du skriver på ett fint sätt. Vill du följa med mig till stranden någon dag?

/En anonym beundrare


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits