bråkig helg och pommes i lomma

träd

Fredag:
Glömmer snuset i taxibilen på väg till crush. 
Säger till till mig själv: Maria, är du så dum i huvudet att du glömmer detta guld så ska jag straffa dig. Jag tänker inte köpa något nytt. Carolina pekar ut soul supreme på dansgolvet. Hamnar i knarkbråk med fylltratt på bergsgatan. Hamnar i ytterligare ett bråk på campus grill.

Lördag:
24-maraton med julmust på roslins väg. Släktfest hos morfar. Mamma skapar bråk genom att lovprisa rökförbudet inför fläktrökare.

Söndag:
Lunch bland pensionärer på Annedalsgårdens serviceboeende. Bad i kar på hillerödsvägen. Läggdags 20.00.

Måndag:
Näsblod. Grupparbete. Pennan tar slut efter en miljon sidor. Jennifer och jag smiter till centrumgrillen i Lomma. Käkar pommes och läser om den framlidne
Svullo.  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits