Huvudvärkstabletterna går åt som smör i solsken

En burk magnecyl är redan avverkad. Det är kris på sydis. Gnäll gnäll gnäll. Min favvotjej på js, Cilla, hade ritat ett finfint porträtt av mig igår. Sammanfattning följer här: tova i håret, hemmagjord sleten tröja, kort liten kjol och dyra skor. Jag rördes snabbt till tårar, vilket betyder att även jag är ur balans dessa dagar. Det blev såklart ingen bebis. Något annat är fel. På fredag ska Percy berätta vad det är som händer i magen på mig. Min gissning är att spiralen har flippat totalt.

Kommentarer:
Postat av: bizzo

Vilken tur, för I love you too, gorgeous. Tack för att du piggade upp mig igår, det hjälper bättre än medicinsk expertis). Tack tack tack. Och tack för att det inte blev någon bebis. Bra jobbat spiralen.
jag ska hämta boken i Lund innan jag sticker till Vildis.

Postat av: Hamlet

Jag tyckte att du sade att hon skrivit "poptröja".
Till beskrivningen vill jag tillägga ett omaka par strumpor.

2005-08-10 @ 16:39:12
URL: http://hamlet.blogg.se
Postat av: antz

jag är inte den som städar upp kommentarer. i verkligheten är det inte så enkelt att man kan göra något ogjort genom att bara trycka på en knapp. så borde det inte vara på en blogg heller. om man postar samma kommentar fyra gånger så är det för att det var så det kändes just då. och det är det enda som betyder något.

nej men nu ska jag sluta snacka skit: hur tar man bort kommentarer? jag hittar inte...

2005-08-10 @ 16:47:04
Postat av: milli

jag är sur. på dåligt humör. alla mina planer rakt ner i diket. vi får dränka det i malibu imorgon. det blir fett!

2005-08-11 @ 11:32:27
URL: http://milli.blogg.se
Postat av: Tom

Jämmer och elände! Du verkar ha haft en jobbig tid. Jag hoppas att allt ordnar upp sig. Här kommer en kul sida för att pigga upp dig.

http://allehanda.se/lokalt/senaste_nytt/2538

2005-08-11 @ 13:04:36
Postat av: mary

thank you, Tom. Vi får hjälpas åt att smuggla dinosaurier i höst! Slipa tyskan så att vi har en vass bortförklaring i tullen!

2005-08-11 @ 17:07:49
URL: http://moses.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits