Ännu en tur i Svedala

Vildsvinen är kvar! Det finaste med Svedala är vildsvinshägnet på västerkulla. Grisarna bor i hyddor och har halmhögar att vila i. Jag och Carolina satt och stirrade på dem i en timme igår. Jag matade en kulting med potatis och äpplen. I vanliga fall har jag med mig paprikachips och morötter, men det blev extremt stressigt igår, så jag hann inte köpa det innan jag skulle träffa Carolina. Carolina är världens sötaste, hon hade lagat ett rejält mål mat åt mig. Quornbiff, sås och potatis. Till det fick jag en bit gurka och en halv tomat = riktig mat, inget trams med bulgur och couscous. Vi promenerade runt och gick till dungen (där dungengänget brukade offra kaniner, ekorrar och fåglar) och gungade.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vildsvin i Svedala!? attans, här har man missat saker...

2005-08-10 @ 12:47:27
Postat av: antz

det var alltså jag som skrev förra kommentaren, kanske inte framgick så tydligt...

2005-08-10 @ 13:34:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits