skola

växt

fredag: Vaknar på roslins väg 14 C. Kilar till konditori Valhall iklädd träningsbyxor och militärskjorta från före kriget. Klockan är nio. Killen framför mig i kön köper en tårta. Jag sticker hem och hämtar forden. Fångar upp Jennifer vid konserthuset. Hon har lyxkaffe med sig. Tack Jennifer! Vi pressar forden till det yttersta för att hinna i tid till lignostentan. Jag missar avfarten till Åkarp. Hamnar i bilkö mellan Hjärup och Lund. Kör vilse i Lomma och kommer en kvart försent till skolan. Givande bildiskussion om hemska hemska genusinstitutionen och knäppa fröknar.

Kommentarer:
Postat av: jen

det verkar roligt i din skola, super snygga bilder, jag kanske ska bli förkyld men kanske kan man skratta förkylningen i fejjan ikväll. Naturen ropar att vi ska ut till Acer och sen shoppa. Maria är min favoritklasskompis/jennifer

2005-09-30 @ 12:23:07
Postat av: M

YES!!!!

2005-09-30 @ 12:23:52
Postat av: antz

kombinationen träningsbyxor och militärskjorta kommer bli stora grejen våren 2006.

2005-10-01 @ 15:24:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits