Självständiga studier i markerna.

Till frulle blev det en näve vinbär och en jumpotopp med en kopp brunt på Vagott. Bizzo tycker inte att Svedala duger längre. Hon kräver mer än en vända på byn för att trivas med tillvaron. Ändå utforskade vi varenda litet skrymsle (jag pallade dock inte gå hela vägen till det nyöppnade Netto) i hela Svedala city under förmiddagen. Jag är supernöjd! Svedala har fortfarande allt man kan begära plus lite till. Skatan Åman jobbar kvar på apoteket, Gertrud sitter kvar i båset på Svedala taxi och håller byskvallret vid liv, Bandat & blandat håller ställningarna på gågatan och Paradiset har utökat med ett rum för moderna kromstatyer. Dagens enda besvikelse var att både hälsokostaffären och Jacks sport hade semesterstängt. Typiskt!


Kommentarer:
Postat av: bizzo

tack maria för att du gick på toa på jobbet istället. det var så härligt med en uppfriskande promenad!

Postat av: bizzo

här är en blogg som handlar mycket om en hund och när den kissar: racervalpen.blogg.se

2005-07-20 @ 22:06:21
URL: http://bubi.blogg.se
Postat av: milli

hej lovely. jag sitter framför min dator och svettas som en lök. det är pissväder idag med, vilket ej är vidare populärt. det ska bli festligt med folkbio hos anton ikväll. folkbio borde vi ha oftare, särskilt med heta filmer som så som i himlen. jag kommer nog i för sig att gråta för jag gör det altid när det är luv med som tema.

vi hörs senare, tjabis!

2005-07-21 @ 10:52:13
URL: http://milli.blogg.se
Postat av: antz

ja det låter helt perfekt! CU @ 18:00 vid Hemköp!

2005-07-21 @ 12:33:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits