Fräcka fredag

                                                      äng

Jag undrar vilket GI-värde gammalt knäckebröd med ost och paprika har. Grupp 1, frihandsteckning, har utsetts till dagens problemgrupp i arbetet med att skriva en bok om månadens delkurs,  formlära. Jag ska snart skriva rent hela skiten FÖR HAND. Vansinne. Det bestämdes över mitt huvud i tisdags, när jag och jennifer tog ledigt och åkte på utflykt till lund.
Tack och lov har jag hamnat med Anna i kommandogruppen, nummer åtta. Vi är bäst och bestämmer allt.




Kommentarer:
Postat av: Tom

Gammalt knäckebröd har 95 i glykemiskt index. Vilket är mycket högt. Det kan jämföras med bröd från fyra sädesslag som har 64 och linssoppa som har 63.

2005-12-03 @ 15:23:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits