En ny vän kanske?

Hej! Jag skriver till dig i ett känsligt men ack så viktigt ärende. Jag är kollega men en person som presenterat sig som N. En kvinna i 30-årsåldern med långt kastanjehår. Hon menar att ni är vänner och att du behöver kontakt med en stabli man. Jag känner en sådan. Det är inte i första hand mig själv jag tänker på då jag lever under ordnade familjeförhållanden. Det är snarare så att jag har en vän som på senare tid blivit allt mer ensam. Han heter P. P är 28 år och av meddellängd. Han har kort hår och röker inte gärna. Hans sinnelag är lugnt och han brusar sällan upp. De flesta sett honom i verkligheten menar att han har ett attraktivt yttre. P har svårt att vara en del av större gemensakper. Jag undrar om du i ett första skede skulle kunna tänka dig att bli hans vän? Jag bifogar en bild på honom så att du kan känna igen honom när skolan börjar. Den gör honom kanske inte rättvis, men den ska nog räcka för att du ska kunna känna igen honom. Är det något du undrar över får du gärna höra av dig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits