"Har jag rätt eller har jag rätt?"

cats

Tisdag:
7.30 Vaknar av Crazy frog-signalen på yuppien. Sjunger med i melodin och somnar om.
8.55 Kakan ringer och säger att jag har försovit mig.
10.30 Anländer i kungsparken för ett studiebesök med klassen. Vi ska diskutera parkens "möjligheter eller hot". Fröken säger att jag måste skriva på närvarolistan. Jag gör det.
10.35 Jennifer ringer. "Vi är vid grottan, var är du?"
11.00 Grupparbetet går på tomgång. Vi sticker till falafelstället vid biblioteket (falafel 10 kronor only). Gymnasiekidsen käkar pommes och kastar sten på ankorna.








Kommentarer:
Postat av: Hamlet

Hoppas att ni försvarade de stackars ankorna.

Postat av: mynta

Åååh!Falafel!Stockholm är en öken när det gäller falafel. Man får dem alltid i pitabröd med burk hommus. Eller som min kollega(från skåne faktiskt) sa med extra Hamas tack. Inte konstigt att falafelmakarna slutar ansträngas sig.

2005-10-07 @ 12:25:51
Postat av: Tom

Hej!
Jag har hört att du är intresserad av giraffspråket. Här kommer lite information. http://webnews.textalk.com/se/article.phtml?id=8204

2005-10-15 @ 11:17:34
URL: http://www.tummenupp.blogspot.com
Postat av: milli in barcelona

ska man behova krusa for dig or what for att fa veta vad señorita onskar sig till den 25;e fodelsedagen?

idag ska jag och johanna dricka en ol pa en popbar med vacker utsikt. shit vilken discobrud hon ar. nar kommer du hit? jag kilar stadigt med raffe. fast han aker snart hem till argentina och emilia stannar i barcan. min larare ar sur pa mig for jag pratar som de gor i argentina och inte som de gor i spanien. det ar ju inte mitt fel. ligg med en sydamerikan och se hur latt det ar, typ svart!

love

2005-10-17 @ 17:58:17
Postat av: milli

idag ska jag hem och lara mina roomies och veta hut! pa lordag ska vi till sitges och ga pa gaystrand. jag har mensvark och saknar dig!

2005-10-20 @ 17:37:24
Postat av: antz

takk maru, detsamma! dj-leken är en väldigt rolig lek.

2005-10-23 @ 22:52:04
URL: http://antz.blogg.se
Postat av: Hamlet

I kväll blir det pannkakor med lingonsylt och socker. Efter det ska jag sitta och berätta om datorn jag ska sätta i klädkammaren och kanske lite om finterna jag körde på innebandyn i går. Men bara om du lovar att berätta om insändare som Batra själv har ljugit ihop.

2005-10-25 @ 13:05:42
URL: http://hamlet.blogg.se
Postat av: milli

min blogg ar numera en fotoblogg

2005-10-26 @ 19:54:41
Postat av: mynta

Du måste blogga, du måste, hur kan du då överge mig.
Jag vore ingenting om bloggen inte fanns.
Du måste blogga du måste..

Läses som kristina från duvemåla skulle gjort.
puss
ps.Girl jag saknar dig.ds

2005-10-28 @ 15:57:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits