12/12

Idag var det bokplundring på jobbet = flera timmars extas.

Kommentarer:
Postat av: Tom

Jag tackar så mycket för den fina boken. Den gjorde det lättare att uthärda sjukdomspinorna. Jag är dock inte helt säker på vilken manlighetstyp jag är. Jag vil helst se mig som en kombination av några olika, men den möjligheten tas inte upp. Är det farligt?

2005-12-14 @ 12:29:24
Postat av: Helium

OMG
Plocka bort inlägget sinnesjuka människa!
Så lägligt att man ska "under jorden" ett tag. Det är nog all fördel att låta den här brottshärvan lägga sig innan man visar sig bland vanligt folk igen. Hörs om rodeo, jag ska ha chaps o hatt.

2005-12-15 @ 16:32:30
Postat av: Erik

Maria, du har skrivit att du gillar schack. Det gör ju jag med. Kan vi inte börja spela du och jag?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits