Ny broschyr: Solna korv

Jag knäcker hos tjejerna i produktionen idag. Min uppgift är att ringa runt och be obskyra företag om annonsmaterial till kommande profilbroschyrer. Det var supernervigt i början, så jag rev ett papper i tusen bitar och drack tre snabba koppar kaffe för att bättra på modet. Det är läskigt att prata i telefon med främlingar. På lunchen berättade Ann-Charlotte en fräck historia om en väninna som blivit helt ihopsydd efter att ha fött barn. Mycket intressant. Nu ska jag uppdatera arkivet, sen blir det förhoppningsvis lyxmiddag hos sweet Kakan.

Kommentarer:
Postat av: Tidernas Tuffaste

Är solnakorv som sojakorv fast annorlunda? Det vore intressant att veta. På tal om spiraler och sköten, så stör det mig inte det minsta, Kalle har nog överdrivit min oro - privatlivets små egenheter är roliga att läsa om, speciellt när det är ens vänners vänners privatliv...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits