Jobb

k

fredag: 11.00 Uppsatshandledning i lund med Milli och fröken. Fröken (med rynkad panna och bebis i magen) kedjeröker utanför institutionen: "Jag ser att ni som vanligt inte har tagit till er av det jag sa förra gången vi sågs." 13.00 Min favvoklänning på rea. Grymme. 14.00 En sväng med forden. Räddar Milli från ösregnet på Gustav. 16.00 Chili con carne+ris med Curly och Milli. Kaffe till dessert. Curly hittar min snusgömma bredvid sängen. 17.00 Inga mynt = överhängande risk för årets tredje p-bot. Vankar av och an och spanar efter parkeringsvakter genom espositos fönster medan Curly fyndar. 18.00 Lyxmiddag hos Curlys päron. 18.30 Curlys bohem till lillebror dyker upp.

Kommentarer:
Postat av: antz

ok lite önskemål då...typ vad jag orkar tänka ut i detta nu:

Funkadelic - (Not just) knee deep (part 1)
Parliament - Testify
22 Pistepirkko - Rat king
Soviac - Boogie woogie
M83 - Teen angst
Marine Girls - A place in the sun
Cabaret Voltaire - Nag nag nag
23 Skidoo - Ethics


Funkadelic-låten är löjligt lång så man kan bryta efter typ fem minuter. men den svänger som ett helt höghus!

2005-08-06 @ 15:54:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits